Uczęszczała do Ogólnokształcącej Szkoły im. F. Parnella w Łodzi, absolwentka Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi na specjalności: choreografia i techniki tańca (studia I stopnia) i Uniwersytetu Muzycznego im. F. Chopina w Warszawie na specjalności: choreografia i teoria tańca (studia II stopnia) oraz Politechniki Łódzkiej na kierunku: Zarządzanie.
Tańczyła w takich spektaklach jak: „Wiśnie” chor. Justyna Fenczyszyn-Ćmiel, „Plastic Fantastic” chor. Daria Szymańska, „Wióry lecą”, „Pokojówki”, „Kłębi się” Teatru Tańca PRO, „Decadance” Pracowni Fizycznej, uczestniczyła w „Grze Miejskiej” zrealizowanej przez KIJO, współtworzyła spektakle: „Pokojówki” Teatru Tańca PRO, „Ekstrakt z Kawy” w reżyserii Katarzyny Grambo czy własne etiudy jak: „The XX”, „Her Hair”.
Doskonaliła swoje umiejętności taneczne na wielu warsztatach m.in. Konferencje Tańca w Bytomiu, Warmia: Rebelia Kultury, Coaching Improwizacji, FRU Festiwal, Ogólnopolskie Warsztaty Tańca Współczesnego w Połczynie Zdroju, Ciałowanie na Spacerze.
Przez 8 lat była związana z Ośrodkiem Kultury Górna i jego filią Strefą Kultury Otwartej na Olechowie w Łodzi jako nauczyciel tańca i specjalista ds. Edukacji Kulturalnej. Oprócz realizacji stałych zajęć dla dzieci i młodzieży z techniki tańca klasycznego i współczesnego, pracowała także na rzecz świadomej i wielopłaszczyznowej edukacji artystycznej. Pisała projekty, pozyskiwała fundusze i koordynowała przedsięwzięciami, których celem było świadome i holistyczne podejście do edukacji dzieci zaczynając niemalże „od kołyski” W swoich aktywnościach za cel stawia sobie otwarcie uczestnika zajęć na inne formy ekspresji, wyrazu, wyjście poza własną strefę komfortu. Popularyzuje edukację kulturalną u dzieci od 6 msc. życia, swoimi koncepcjami budując przyszłe pokolenia świadomych odbiorców kultury. Stworzyła rodzinne projekty „Kulturalne Kroczki”, „Kulturalne kroczki – muzyczna droga”. Były to działania z różnych dziedzin sztuki nakierowane na percepcję dziecka do lat 3. Była inicjatorką Letniej Akademii Ruchu, gdzie uczestnicy poza różnymi formami ekspresji scenicznej mieli szansę zgłębić historię tańca, czy przeanalizować dzieła sceniczne i filmowe choreografów z różnych epok i nurtów. Koordynowała także projekty kulturalne „Strefa Kultury: Nowosolna” i taneczne „Świat u stóp”. W pracy z młodzieżą największą satysfakcję przynosi jej dyskusja i spojrzenie na problem, zagadnienie oczami młodego człowieka.